El Responsable de Projectes i d’Operacions de HABILIS es reuneixen amb el client per recopilar tota la informació necessària per poder realitzar una bona anàlisi del servei.
Posteriorment, es realitza un estudi de viabilitat, fent especial atenció als aspectes legals i operatius.
En aquesta fase es defineixen també els mitjans humans (personal necessari i perfils) i materials necessaris per poder dur a terme el servei. Així mateix, vam realitzar el disseny dels processos i procediments de treball, establim els indicadors de qualitat i productivitat, establim els KPI’s i marquem els objectius. Amb tot això, es defineix el quadre de comandament del servei.
El Responsable de Projecte engega tots els procediments documentats resultants de la planificació del servei (Fase 1), se selecciona i es contracta tot el personal i es doten els recursos materials necessaris (maquinària, EPI’s, uniformitat, etc.)
Un factor clau d’èxit, en aquesta fase, és realitzar una bona selecció dels perfils establerts en la fase 1 i un bon Pla d’Acolliment al personal assignat al servei que ens garantirà una engegada satisfactòria. Aquest ha d’incloure:
Una vegada iniciat el servei, s’analitzen els indicadors i la consecució dels objectius establerts en la fase 1.
En aquesta fase modifiquem els processos i procediments de treball, segons les conclusions de la fase anterior, per establir elements de millora del servei. El Responsable de Projecte documenta aquesta fase, amb l’aprovació del client, i inclou els plans d’acció i de millora.
En continuar utilitzant el nostre lloc web, vostè accepta l'ús de galetes. Més informació
Aquest lloc web utilitza cookies per a que vostè tingui la millor experiència d’usuari. Si segueix navegant està prestant el seu consentiment per a l’acceptació de les referides cookies i l’acceptació de la nostra POLITICA DE COOKIES, cliqui a l’enllaç per a més informació. A més, pot consultar el nostre AVÍS LEGAL i la nostra pàgina de POLITICA DE PRIVACITAT.